SŁAWNI LUDZIE O BOGU WIERZE I MODLITWIE





Będziesz Biblię nieustannie czytał - powiedział do mnie. - Będziesz ją kochał więcej niż rodziców... Więcej niż mnie... Nigdy się z nią nie rozstaniesz... A gdy zestarzejesz się, dojdziesz do przekonania, że wszystkie książki, jakie przeczytałeś w życiu są tylko nieudolnym komentarzem do tej jednej Księgi...
Roman Brandstaetter
Najważniejsza jest dla mnie codzienna Eucharystia i czytanie Pisma Świętego. Czasami zwyczajnie nie chce mi się. Modlitwa daje mi jednak siłę i staram się jej nie zaniedbywać
Jakub Błaszczykowski
Wiara pomaga mi na boisku, ale też i poza nim. Aby być po prostu dobrym człowiekiem i popełniać jak najmniej błędów.
Robert Lewandowski

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

K.I. GAŁCZYŃSKI - JUTRO POPŁYNIEMY DALEKO - tekst

UWE I WILI - PAWEŁ I GAWEŁ PO ŚLĄSKU

ZAGADKI WIERSZOWANE DLA DZIECI - RELIGIA